rrem
Po raz pierwszy zadebiutowała na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2017 r. Jesienią 2018 r. świat po raz pierwszy spojrzał na nowy, hybrydowy SUV Hondy. Długo wyczekiwana CR-V to elegancki i sprawny SUV, z największą jak do tej pory przestrzenią pasażerską w swojej klasie!
Nowy model hybrydowy CR-V jest zgodny z zapowiedzią Takahiko Hachigo – prezesa koncernu, który w maju br. zapewniał, że firma rozszerzy ofertę dwusilnikowych systemów hybrydowych przewidując, że do 2030 r. aż 60 procent jego globalnej sprzedaży będzie pochodzić właśnie z pojazdów hybrydowych. Honda CR-V Hybrid łączy najlepsze cechy japońskiego SUV-a z innowacyjnym napędem, który nie tylko oszczędza paliwo, ale też oferuje zupełnie nowy poziom kultury pracy.
Honda CR-V Hybrid, która dostępna jest także w autoryzowanym salonie Honda RECO Kaźmierczak w Opatówku, wyposażona jest w zestaw napędowy składający się z 2-litrowego silnika spalinowego oraz 2 silników elektrycznych, generujący łączną moc 184 KM. Ten naelektryzowany SUV z napędem na przednią oś przyspiesza do 100 km/h w 8,8 sekundy, a wersja AWD – w 9,2 sekundy. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 5,3 i 5,5 l/100 km.
Zamontowana w pojeździe bezstopniowa przekładnia e-CVT Hondy jest mniejsza i sprawniejsza niż układy posiadające przekładnie planetarne, zazwyczaj stosowane w pojazdach hybrydowych. Inżynierowie pracujący nad CR-V Hybrid zadbali, by zmiany trybu jazdy, w tym funkcja wyłączenia i uruchomienia silnika stop-start, były nieodczuwalne dla pasażerów.
Hybrydowa Honda CR-V umożliwia jazdę w trzech trybach. Pierwszy z nich to tryb elektryczny (EV Drive), podczas którego akumulator litowo-jonowy zasila bezpośrednio elektryczny silnik napędowy, hybrydowym (Hybrid Drive), w którym silnik benzynowy dostarcza moc do silnika elektrycznego, który przekazuje ją do elektrycznego silnika napędowego oraz silnika spalinowego (Engine Drive), w którym silnik benzynowy przekazuje napęd bezpośrednio na koła.
Za wybór jednego z trybów jazdy nową Hybrydą odpowiada oprogramowanie sterujące pracą systemu i-MMD. Naszpikowane elektroniką systemy bez przerwy analizują zachowanie i styl jazdy kierowcy oraz zapotrzebowanie na moc.Podczas miejskiej jazdy CR-V Hybrid samodzielnie przechodzi pomiędzy napędem hybrydowym i elektrycznym, dbając o maksymalną wydajność napędu. Podczas jazdy w trybie hybrydowym, nadmiar mocy silnika benzynowego może służyć do doładowywania baterii, które odbywa się za pośrednictwem drugiej maszyny elektrycznej, pełniącej rolę generatora.
NIE PRZEGAP OKAZJI I SPRAWDŹ AKTUALNE PROMOCJE OBOWIĄZUJĄCE W SALONIE HONDA RECO KAŹMIERCZAK! Wyprzedaż rocznika 2019!
Sprawdź i umów się już dziś na jazdę testową!
📲 Kamil – 785 778 877
📲 Kuba – 608 537 107
📲 Ola – 608 332 209
Tragedia na terenie prywatnej posesji w Jankowie Drugim w gm. Blizanów pod Kaliszem. Nie żyje…
Niezachowanie ostrożności oraz odległości od poprzedzającego pojazdu było przyczyną zderzenia trzech samochodów osobowych na Al.…
O dużym szczęściu mogą mówić pacjenci oraz personel oddziału ortopedycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika…
Pierwsze grudniowe przymrozki i prószący śnieg już za nami, zatem Święta Bożego Narodzenia tuż tuż. Filharmonia…
Samorząd Województwa Wielkopolskiego od roku 2020 realizuje program retencjonowania i wykorzystywania wód opadowych z dachów…
Dwa samochody osobowe - Toyota i BMW - spłonęły w nocy z soboty na niedzielę…